Polityka prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI
I PLIKÓW COOKIES
Niniejsza Polityka prywatności i plików cookies (dalej: Polityka prywatności) zawiera informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies w związku z korzystaniem przez Ciebie ze strony internetowej działającej pod adresem: https://dolinadobra.pl/ (dalej: strona internetowa).
W celu przejrzystego przekazania Ci informacji dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies, niniejszy dokument skonstruujemy w formie pytań i odpowiedzi.
Informacja o Współadministratorach Twoich danych osobowych
Współadministratorami Twoich danych osobowych są następujące spółki:
- Goodvalley Agro S.A. z siedzibą w Przechlewie, przy ulicy Dworcowej 25, 77-320 Przechlewo, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000103018, posiadająca NIP 8430007859, zwaną dalej „Współadministratorem 1”
- Goodvalley sp. z o.o. z siedzibą w Przechlewie, przy ulicy Młyńskiej 43B, 77-320 Przechlewo, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000091298, posiadająca NIP 8430005151 zwaną dalej „Współadministratorem 2”
Współadministrator 1 oraz Współadministrator 2 zwani są łącznie „Współadministratorami Danych Osobowych” lub „Współadministratorami”.
Kontakt ze Współadministratorami Danych Osobowych
We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz niniejszą Polityką prywatności możesz skontaktować się ze Współadministratorami poprzez:
- adres e-mail: poland@goodvalley.com lub sekretariat@goodvalley.com
- numer telefonu: +48 59 833 43 61
- pisemnie:
z Współadministratorem 1 pod adresem: Goodvalley Agro S.A. z siedzibą w Przechlewie, ul. Dworcowa 25, 77-320 Przechlewo
z Współadministratorem 2 pod adresem: Goodvalley sp. z o.o. z siedzibą w Przechlewie, ul. Młyńska 43B, 77-320 Przechlewo.
Cele i podstawy przetwarzania danych
Cel przetwarzania | Dane osobowe | Podstawa prawna |
---|---|---|
Skontaktowanie się z Tobą w sprawie przez Ciebie opisanej. |
| art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Współadministratorów, jaki w tym wypadku stanowi odpowiedź na Twoją wiadomość skierowaną do nas przy użyciu danych kontaktowych podanych na naszej stronie internetowej lub przy użyciu Formularza Kontaktowego. |
Analiza Twojej aktywności na stronie internetowej. |
| art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Współadministratorów, jaki w tym wypadku stanowi poznanie Twojej aktywności na stronie internetowej. |
Cele archiwalne oraz cele dowodowe. |
| art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Współadministratorów, jaki w tym wypadku stanowi zabezpieczenie informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów o znaczeniu prawnym. |
Ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami. |
| art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Współadministratorów, jaki w tym wypadku stanowi ochrona interesu majątkowego Współadministratorów. |
Spełnienie obowiązków wynikających z RODO. |
| art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie stanowi obowiązek prawny ciążący na Współadministratorach; art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Współadministratorów, jaki w tym wypadku jest przykładowo prowadzenie rejestrów i ewidencji, jak również posiadanie informacji na temat osób, które korzystały z uprawnień przewidzianych w RODO. |
Obowiązek podania nam swoich danych osobowych
Nie masz obowiązku podawania nam swoich danych osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Twojej decyzji. Jednakże podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Twoje oczekiwania np. w celu skontaktowania się ze Współadministratorami Danych Osobowych.
Pamiętaj, że jeżeli kontaktujesz się z nami w jakiejkolwiek sprawie podanie Twoich danych może być konieczne np. do udzielenia Ci odpowiedzi na zadane pytanie.
Profilowanie danych i podejmowanie decyzji w sposób zautomatyzowany
Informujemy, że Twoje dane nie będą przez nas wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Odbiorcy danych osobowych
Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych. W związku z powyższym, w razie potrzeby, możemy przekazać Twoje dane zewnętrznym usługodawcom.
Zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w przetwarzaniu Twoich danych osobowych to:
- Firmy hostingowe, które przechowują dane na serwerze,
- Dostawcy usług w zakresie obsługi technicznej, jeżeli prace techniczne są objęte działaniem obszarów, w których znajdują się dane osobowe,
- Podmioty związane z obsługą prawną, którzy objęci są tajemnicą zawodową i uzyskują dostęp do danych osobowych w wyniku konieczności skorzystania z pomocy prawnej,
- Inni podwykonawcy, którzy uzyskają dostęp do danych, jeżeli będzie to niezbędne.
Oprócz tego, może się zdarzyć, że np. na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będziemy musieli przekazać Twoje dane osobowe również innym podmiotom, czy to publicznym czy prywatnym. Ze swojej strony zapewniamy, że każdy przypadek żądania udostępnienia danych osobowych analizujemy bardzo starannie i bardzo wnikliwie, aby niechcący nie przekazać informacji osobie nieuprawnionej.
Przekazywanie danych do Państw trzecich
Informujemy, że Twoje dane nie będą przekazywane do Państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
Okres przechowywania danych osobowych
Pamiętaj, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie przetwarzamy Twoich danych osobowych „w nieskończoność”, lecz przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie Twoje dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone.
Opis okresów przetwarzania znajdziesz poniżej:
- Obsługa korespondencji – dane związane z obsługą korespondencji będą przetwarzane przez czas trwania korespondencji pomiędzy nami,
- Analiza aktywności na stronie internetowej – dane związane z analizą aktywności na stronie internetowej będą przetwarzane do czasu skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub osiągnięcia celów przetwarzania,
- Cele archiwalne i dowodowe – dane związane z celami archiwalnymi i dowodowymi będą przetwarzane do czasu skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub osiągnięcia celów przetwarzania,
- Ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń – dane związane z roszczeniami będą przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń, przy czym okres przedawnienia roszczeń może się różnić w świetle obowiązujących przepisów prawa;
- Spełnienie obowiązków wynikających z RODO – dane związane z ochroną danych osobowych będą przetwarzane do czasu utraty przydatności, skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub upływu okresu przedawnienia naszej odpowiedzialności jako Współadministratorów Danych Osobowych.
Uprawnienia w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych
Informujemy, że na podstawie RODO przysługuje Ci prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych;
- sprostowania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
- przenoszenia danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).
Jako Współadministratorzy szanujemy Twoje prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych i staramy się ułatwiać ich realizację w najwyższym możliwym stopniu. Wskazujemy, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, a zatem w niektórych sytuacjach możemy zgodnie z prawem odmówić Ci ich spełnienia. Jednakże, jeżeli odmawiamy uwzględnienia żądania, to tylko po wnikliwej analizie i tylko w sytuacji, gdy odmowa uwzględnienia żądania jest konieczna.
Pliki cookies
Współadministratorzy Danych Osobowych na swojej stronie internetowej, podobnie jak inne podmioty, wykorzystują tzw. cookies, czyli krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu użytkownika strony internetowej. Mogą być one odczytywane przez nasz system, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy.
Z plików cookies korzystamy na podstawie Twojej zgody, za wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies są niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej.
Pliki cookies, które nie są niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, pozostają zablokowane do czasu wyrażenia przez Ciebie zgody na korzystanie z plików cookies. Podczas Twojej pierwszej wizyty na stronie wyświetlamy Ci komunikat z pytaniem o Twoją zgodę wraz z możliwością zarządzania plikami cookies, tj. zdecydowania, na które pliki cookies się godzisz, a które chcesz blokować.
Cookies spełniają bardzo wiele funkcji na stronie internetowej, najczęściej przydatnych, które postaramy się opisać poniżej:
- funkcjonalne pliki cookies – wykorzystywanie takich plików cookies jest niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, te pliki cookies możemy umieszczać bez Twojej zgody,
- tworzenie statystyk — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby przeanalizować, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej (jak wielu otwiera stronę internetową, jak długo na niej pozostają, które treści wzbudzają największe zainteresowanie etc.). Dzięki temu można stale ulepszać stronę internetową i dostosowywać jej działanie do preferencji użytkowników. W celu śledzenia aktywności i tworzenia statystyk wykorzystujemy narzędzia Google’a, takie jak Google Analytics;
- korzystanie z funkcji społecznościowych — na stronie internetowej posiadamy ikonkę Facebooka oraz Instagrama, które umożliwia polubienie naszego profilu w serwisie podczas korzystania z witryny. Jednak aby to było możliwe, musimy korzystać z plików cookies dostarczanych przez wskazane podmioty;
Twoja przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies w Twoim urządzeniu, dlatego przy pierwszej wizycie prosimy o wyrażenie zgody na użycie cookies. Jeżeli jednak nie życzysz sobie wykorzystania cookies przy przeglądaniu strony internetowej, można zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej — całkowicie blokować automatyczną obsługę plików cookies lub żądać powiadomienia o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu. Ustawienia można zmienić w dowolnej chwili.
Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies w ramach swojej przeglądarki internetowej. Możesz blokować wszystkie lub wybrane pliki cookies. Możesz również blokować pliki cookies konkretnych witryn. W każdej chwili możesz również usunąć zapisane wcześniej pliki cookies oraz inne dane witryn i wtyczek.
Dajemy Ci możliwość modyfikowania plików cookies z poziomu naszej strony internetowej. Na potrzeby modyfikacji plików cookies możesz skorzystać z niniejszego linku.
Przeglądarki internetowe oferują również możliwość korzystania z trybu incognito. Możesz z niego skorzystać, jeśli nie chcesz, by informacje o odwiedzonych stronach i pobranych plikach zostały zapisane w historii przeglądania i pobierania. Pliki cookie utworzone w trybie incognito są usuwane w momencie zamknięcia wszystkich okien tego trybu. Bądź świadomy, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na naszej stronie internetowej oraz powodować trudności w korzystaniu ze strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies.
Aktualizacja polityki
Współadministratorzy mogą modyfikować Politykę prywatności, w szczególności ze względu na zmiany technologiczne oraz zmiany przepisów obowiązującego prawa. O wszelkich zmianach wprowadzonych do niniejszej Polityki prywatności zostaniesz powiadomiony/powiadomiona w sposób adekwatny do sposobu przetwarzania danych. Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 7.06.2023, ponadto wszelkie wersje archiwalne polityki prywatności zostaną podlinkowane poniżej.
Zasadnicza treść uzgodnień pomiędzy Współadministratorami dotycząca przetwarzania danych osobowych
Następujące podmioty są Współadministratorami danych osobowych:
Goodvalley Agro S.A. z siedzibą w Przechlewie, przy ulicy Dworcowej 25, 77-320 Przechlewo, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000103018 z kapitałem zakładowym w wysokości 11 600 904,00 złotych opłaconym w całości, posiadającą NIP 843-00-07-859 REGON 770891706, BDO: 000012710, posiadającą status dużego przedsiębiorcy, w rozumieniu Rozporządzenia nr 651/2014 komisji UE z dnia 17 czerwca 2014 roku oraz ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, którą reprezentuje Grzegorz Brodziak – prezes zarządu - Współadministrator 1,
Goodvalley sp. z o.o. z siedzibą w Przechlewie, przy ulicy Młyńskiej 43B, 77-320 Przechlewo, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000091298 z kapitałem zakładowym w wysokości 20 852 723,06 złotych, posiadającą NIP 843-00-05-151, REGON 005310320, BDO: 000055611, posiadającą status dużego przedsiębiorcy, w rozumieniu Rozporządzenia nr 651/2014 komisji UE z dnia 17 czerwca 2014 roku oraz ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, którą reprezentuje Paweł Nowak – prezes zarządu – Współadministrator 2.
Zgodnie z art. 26 ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej "RODO"), przekazanie niniejszej informacji stanowi udostępnienie zasadniczej treści wspólnych uzgodnień Współadministratorów, których tożsamość została wskazana powyżej, w zakresie współadministrowania przetwarzaniem danych osobowych osób, której dane dotyczą w celach i w oparciu o podstawy prawne wskazane w obowiązku informacyjnym.
Zgodnie ze wspólnymi uzgodnieniami Współadministratorów informujemy, że:
- Współadministrator 1 jest odpowiedzialny za wykonywanie obowiązków informacyjnych wobec osób, których dane dotyczą – Współadministrator 1 jest odpowiedziany za dochowanie terminów oraz treść obowiązku informacyjnego;
- Współadministrator 1 jest odpowiedzialny za udzielanie odpowiedzi osobom, których dane dotyczą w zakresie ich żądania – Współadministrator 1 jest odpowiedzialny za dochowanie terminów oraz zgodności treści odpowiedzi z żądaniem realizacji prawa osoby, której dane dotyczą oraz za odpowiednią formę udzielenia odpowiedzi, w tym poinformowanie osoby, której dane dotyczą o przeprowadzonych działaniach w celu realizacji żądania;
- Współadministrator 1 jest odpowiedzialny za realizację praw osób, których dane dotyczą, tj. realizację prawa dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych oraz do ich przeniesienia – Współadministrator 1 odpowiada za poprawną realizację żądania, które zostało przedstawione przez osobę, której dane dotyczą i które w efekcie analizy danego zapytania miało zostać zrealizowane i odzwierciedlone zgodnie z prawem ochrony danych osobowych w danym zakresie;
- Współadministrator 1 jest odpowiedzialny za zgłoszenie naruszenia ochrony danych osobowych organowi nadzorczemu (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) powstałego u Współadministratorów;
- Każdy ze Współadministratorów jest zobowiązany do współdziałania z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych, natomiast Współadministrator 1 jest zobowiązany, w przypadku takiej konieczności, do prowadzenia korespondencji z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych w imieniu wszystkich Współadministratorów;
- Współadministrator 1 jest odpowiedzialny za realizację zawiadomienia osoby, której dane dotyczą o naruszeniu ochrony danych osobowych w przypadku, gdy naruszenie może powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych;
- Każdy ze Współadministratorów jest odpowiedzialny za kontrolę zgodności przetwarzania danych osobowych z RODO.
Współadministratorzy utworzyli Punkt kontaktowy dla osób, których dane dotyczą ̨ – z punktem kontaktowym można się skontaktować pisząc na adres e-mail: dane.osobowe@goodvalley.com oraz na adres: ul. Dworcowa 25, 77-320 Przechlewo.
Informujemy, że niezależnie od uzgodnień wskazanych w punkcie 3 powyżej, osoby których dane osobowe dotyczą mogą wykonywać przysługujące im prawa wynikające z RODO wobec każdego ze Współadministratorów, co oznacza, że żądanie realizacji praw skierowane do każdego ze Współadministratorów jest żądaniem złożonym zgodnie z RODO.